zondag 22 juli 2018

Vrijdag 20 juli 2018 (Overwinning vieren bij Spijker)



Na gedoucht te zijn en even verder opgefrist liepen we weer naar 't Spijker om daar de overwinning te gaan vieren.

We besloten eerst een Radler 0,0 te nemen.
Daarna bestelden we een paar biertjes.
Het werd heel gezellig en een aantal mensen ging zelfs dansen.
Daarna gingen we nadat ik eerst een gehaktballetje had gekocht weer terug naar ons gastadres.
Zaterdagmorgen vertrokken we weer richting Roosendaal. Maar eerst maakte ik nog een aantal foto's van het gedenkmonument in Beek. Dit was me opgevallen toen de bus daar steeds langst reed.

Thuis kreeg ik deze bloemen van mijn moeder. Op naar het vierde lustrum.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten