donderdag 19 juli 2018

Dag van Groesbeek 2018 voltooid.

Ook de dag van Groesbeek is weer voltooid. Op zichzelf ging het lopen goed, al had ik het op de Zevenheuvelenweg even gehad.
Verder was ik vanmorgen opgestaan met keelpijn. En dat is nog niet echt over.

Wel had ik even bij Milsbeek een ‘raar’ gevoel. Toen ik naar de toilet ging werd bijna direct de Klompendans van Rowen Hèze opgezet. Samen met het grote dartbord van gisteren vroeg ik mij af of dit toeval was. In april is een vriend van mij die aan darten deed overleden en tijdens zijn crematie werd als laatste nummer de klompendans gedraaid. Het lied dat hij gebruikte bij zijn dart opkomst.

Morgen de laatste dag. Richting de brug van Cuijk en de Via Gladiola.

Foto’s en verslagen volgen later evenals een aantal filmpjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten