woensdag 13 mei 2020

Rondje langst de Vliet 13 mei 2020 (5,6 km)



Vandaag besloot ik om een stuk langst de Roosendaalse Vliet te wandelen.
Het was de tweede dag dat ik achter elkaar wandelde, ik besefte dat het deze week de Avondvierdaagse van Roosendaal zou zijn.
Maar doordat alle activiteiten afgelast zijn, is ook dit niet door gegaan.

 



Ik liep langst de A17 richting de Vliet.
In de verte was de suikerfabriek al te zien.



Ook deze mooie bloem moest op de foto.

De vuilverbranding.


Na een ruime kilometer kon ik daadwerkelijk langst de Vliet wandelen.




Nu zag ik de suikerfabriek wat dichter bij.



Ook de bootjes lagen aan de kade.

Zonnebloemen.


Nadat ik de brug over de Vliet was overgewandeld liep ik richting de Passerelle.



Vandaag besloot ik hier niet overheen te wandelen, maar weer richting de andere kant van de Vliet te wandelen.

Trein


Hier werd zoals ik in eerdere blogs heb geschreven de wijk Stadsoever gebouwd.



Ik besloot nog een stukje aan mijn wandeling toe te voegen.
Als ik begin met wandelen denk ik altijd, ik ga een heel kort rondje lopen, maar als ik helemaal bezig ben wordt het vaak toch weer uitgebreid.


Nadat ik het spoor was overgestoken liep ik door het Enile van Loonpark.


Waar ook de eendje genoten van het weer.
Ik liep via de oude Markt (met de Tullepetaon) door de passage naar de Nieuwe Markt.

Even een foto van de fonteinen.

Daarna liep ik weer richting de Westrand.

En was ik weer bijna thuis aangekomen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/








Geen opmerkingen:

Een reactie posten