dinsdag 12 mei 2020

Rondje Rosada 12 mei 2020 (4,6 km)



Omdat het Outletcentrum weer open was besloot ik vandaag richting Rosada te wandelen.


Maar eerst moest ik informatie van het KWF betreffende de collecte wegbrengen.
Dat was een klein ommetje.


Maar toen kon ik echt naar Rosada wandelen.
Hoewel dit outletcentrum vlak bij mij in de buurt is kom ik er eigenlijk weinig.

Je ziet er wel leuk gebouwde winkeltjes.


Omdat het bijna sluitingstijd was, waren er niet veel mensen meer.

Dus het aanhouden van de 1,5m ging goed.
Ook waren er duidelijke looproutes.



Na een rondje te hebben gewandeld liep ik weer huiswaarts.

Een klein rondje deze keer.

Ik liep verder via het Westrandpark.



Speeltoestellen.

Ook daar was het rustig.




Mooie weerspiegeling.


Nadat ik langst de frieten was gewandeld (zonder iets te kopen anders zitten de calorieën er zo weer aan) kwam ik weer thuis aan.




Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten