maandag 18 mei 2020

Rondje Kroeven - Molenbeekpad 18 mei 2020 (5,4 km)



Goedendag allemaal
Vandaag reed ik eerst met mijn auto richting de Kroeven en besloot daar een rondje te wandelen.
Ik begon in de buurt van de televisietoren.

Als eerste een stukje door de Kroeven richting het Molenbeekpad.
Kerk




Op diverse plaatsen was de TV-toren te zien, zoals hier boven de huizen.


Uiteindelijk kwam ik aan bij het begin van het Molenbeekpad.




Hier waren weer mooie foto's te maken.

Zwaan


Omdat het weer mooi was kon je genieten van de bloemen.



En ook was het mooi langst het water te wandelen.

Overigens wordt dit park bij het Molenbeekpad het Marijnenpark genoemd. Marijnnen is een oud burgemeester van Roosendaal.




Ik liep verder richting de kinderboerderij.





Hier stonden een aantal dieren te genieten van het weer.




Uiteindelijk kwam ik bij een weg aan en ging langst de andere kant van de beek terug.



Hier zag ik een aantal schapen.

Filmpje schapen.



Langzaam liep ik weer terug richting de Kroeven.


Ik verliet het pad en kwam aan in de Kroeven.



De TV-toren kwam weer in beeld.


Ik besloot nog een extra rondje te wandelen om wat meer meters te maken.
Daar waren veel nieuwe woningen.




Het einde kwam daarna in zicht.




Ik maakte nog wel een aantal foto's van de aftakking van het beekje.




Daarna was ik weer bijna bij de auti.


Sporten mag al wel buiten, daarom zijn de toestellen buiten gezet. Mooie oplossing.


Ik kwam weer aan bij mijn auto.

En reed naar huis. Weer ruim 5 kilometer gewandeld nadat ik thuis had gewerkt.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/










Geen opmerkingen:

Een reactie posten