donderdag 7 mei 2020

Rondje Rosada - A58 - Bergen 7 mei 2020 (10,0 km)



Vandaag besloot ik richting Rosada , het outletcentrum te wandelen om daarna via het buitengebied richting een viaduct over de A58 in de wijk Bergen te komen.
Ik had alle tijd want het was min vakantie.

Via het Westrandpark liep ik naar Rosada.
Overigens zag ik dat het wandelpad eigenlijk afgesloten was. Ik kon me echter aan de andere kant geen bord herinneren.
 


Ik besloot niet over Rosada te wandelen omdat ik dan aan de andere kant bij de parkeerplaatsen terecht zou komen.





Na de rotonde bij het outletcentrum besloot ik lopend richting Wouw de eerste weg linksaf te slaan.




Deze weg bleek op een bepaald moment onverhard te worden.




Hier had ik nog nooit gewandeld. Het was wel erg mooi.



En er was verder niemand te zien in dit gebied dus de 1,5m was goed te doen.



Ook deze paarden genoten was het mooie weer.




Na een tijdje kwam in de verte de A58 te zien.


Ik kwam aan bij het viaduct.


Daarna liep ik langst het spoor.
Nadat de trein was gepasseerd en ik het spoor was overgestoken kwam ik in de wijk Bergen aan.

Hier was een vijvertje waar ik al eerder had gewandeld. Toen was ik met de auto naar deze wijk gereden.

Uiteraard stonden hier ook borden met regels over de coronacrisis.

Het was een mooi gebied om wat foto’s te maken.






Daarna ging ik verder door de wijk.



Even later kwam ik bij het winkelcentrum aan, waar ik bijna omver werd gereden door een fietser die vrij snel door het winkelcentrum kwam. Een andere bezoeker riep hem na. Ik schrok eigenlijk alleen.


Ik liep verder en kwam door de E-Bergen, hier beginnen alle straatnamen met een E.




Langzaam kwam ik bij de Vijfhuizenberg aan die in Roosendaal De Fuis wordt genoemd.




Nadat ik onder dit tunneltje was doorgelopen was het eigenlijk een rechte weg naar huis.

Omdat ik eerder het spoor was overgestoken moest ik natuurlijk nog een keer het spoor over.



Ook de zorg werd bedankt.

De rotonde bij de Kade waar ook weer naar het Outlet centrum werd verwezen. Hier was ik al geweest vandaag.


Ik liep als laatste over het winkelcentrum naar huis.


Rembrandtgalerij 
Het was een wandeling van ruim 10 kilometer geworden

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten