woensdag 27 mei 2020

Rondje Visdonk 27 mei 2020 (6,3 km)



Vandaag reed ik richting de Logde bij Visdonk om vanaf daar te gaan wandelen.




 
Via het weer een ander stukje van he bos te wandelen.



Even wat grafitti fotograferen.

Ik zag wel een heel grote wortel van een boom.

Daarna liep ik verder langst de Zundertsebaan waar ik deze vogel zag.

Ik liep richting de Eindstraat, waar ik door eerdere wandelingen wist dat je weer in het bos uit zou komen.



Vroeger dacht ik dat dit een doodlopende straat was.


En dat klopt ook voor auto's, maar als wandelaar kun je gewoon verder wandelen.

Natuurlijk moest de mooie natuur worden gefotografeerd.
En ook deze koeien lagen rustig in de wei.


Ik liep langst het T-huis. Helaas was het gesloten waardoor ik geen ijsje kon kopen.


Ik zou nu terug kunnen wandelen naar mijn auto maar ik besloot nog een stuk aan de wandeling toe te voegen.



Ik liep nu richting het winkelcentrum de Lindenburg.





Ondertussen had ik het bos verlaten. Ik zag dat het gras werd gemaaid.
Helaas niet zo goed voor mijn hooikoorts.




Langzaam kwam ik dichter bij het winkelcentrum.
Ook zag ik in de verte de TV-toren.

Ik liep door het centrum.
Ik besloot nu wel richting de auto te wandelen.



Al snel kwam ik langst het sportcentrum waar ik vroegen toen het nog Felix Janssen heette gesport.
Maar toen het werd overgenomen door Fitness First en de contributie en voorwaarden aangepast werden zijn we daar gestopt.

Ik kwam langst een aantal nieuwbouwwoning. Hier heeft vroeger o.a. het zwembad t Zand gestaan.


Bijna was ik weer bij mijn auto aangekomen.






Bloemen bij het kruisbeeld.
Nog een klein stukje door het bos.


In de verte zag ik mijn auto al. Ik reed weer naar huis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten