donderdag 14 mei 2020

Rondje Vrouwenhof 14 mei 2020 (6,6 km)



Vandaag wilde ik een klein rondje wandelen van ongeveer 3 kilometer.

Richting het centrum.
Vogel
 




Ik besloot richting het centrum te wandelen.

Hier zou men opnemen maken voor Roosendaal Danst op 1,5m.


Het was even kijken waar, maar uiteindelijk zag ik dat het in de Raadhuisstraat gebeurde.

Daarna dacht ik, misschien kan ik een stukje extra wandelen richting het Vrouwenhof.
Oude muziekschool.

In het Vrouwenhof zwommen deze eenden.


De Chinees bij het Vrouwenhof.

Ik maakte ook hier een aantal foto's.


Bruggetje




Openlucht theater.
Huisje


Het was mooi in het Vrouwenhof.


Ik ging even he doolhof in.
Maar was er snel weer uit.



Coronamaatregelen.

Ik besloot terug te gaan richting het centrum.
Bij de oude LTS (VMBO) was men aan he bouwen,




Ik liep richting de Nieuwe Markt.






Daarna richting de Oude Markt.

Via de Bloemenmarkt liep ik weer door het Emile van Loonpark



Richting het station, om daarna via de Passerelle weer naar huis te gaan.







RBC stadion.


De wandeling was iets langer geworden dan gepland, maar wel erg mooi. Zeker het vrouwenhof.


Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/









Geen opmerkingen:

Een reactie posten