zondag 3 mei 2020

Rondje Fort de Roovere 3 mei 2020 (7,1 km)


Vandaag wilde ik eens ergens anders gaan wandelen dan in Roosendaal.
Daarom besloot ik richting Fort de Roovere te rijden en te kijken of het hier druk was.

Omdat dit meeviel ging ik een brug over en liep richting de uitzichttoren.

Bovenop maakte ik een aantal foto's.
 
Ook van de Mozesbrug.


Nadat ik een aantal foto's had gemaakt liep ik richting de Mozesbrug.


Vanaf hier kon zeker rustig worden gewandeld.
Foto van de uitzichttoren in het water.



In het water zwommen deze eendjes.



Ik liep van het Fort af.



Het was een mooie omgeving waar rustig kon worden gewandeld en de 1,5m goed kon worden aangehouden.




Ondertussen maakte ik een aantal foto's van de omgeving waaronder dit meertje.








Hoewel ik zoveel mogelijk op fietspaden of in het bos wilde wandelen, moest soms een klein stukje over de weg worden gelopen.

Maar al snel liep ik weer een stuk door het bos.



Ik maakte weer een paar natuurfoto's.






Ik wilde proberen langst de andere kant van het meertje terug te wandelen richting het Fort.

Later bleek dat niet gelukt te zijn. Ik kwam op een stuk uit waar ik al eerder had gewandeld.


Omdat ik niet op dezelfde weg terug wilde gaan, besloot ik nog een stuk bos te pakken.





Bos


Ik kwam daarna weer aan bij het Fort.

Ik besloot naar de Mozesbrug te wandelen en deze weer over te steken.






Omdat het echter druk was en er veel personen in tegengestelde richting kwamen, liep ik al snel terug.





Ik maakte nog een klein ommetje om daarna richting mijn auto te wandelen.




Mooie route en mooi weer.


Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten