donderdag 23 april 2020

Rondje Bergen 23 april 2020 (5,0 km)



Omdat ik vaak vanuit thuis mijn wandelingen ben gestart wilde ik vandaag weer eens een ander stuk van Roosendaal bekijken.

Ik reed daarom naar de wijk Bergen en zette daar mijn auto op een parkeerplaats.



Ik besloot deze relatief nieuwe wijk in te lopen en keek maar waar ik uitkwam.


Al snel kwam ik Jean-Paul en Suzan tegen. Zij waren ook een rondje aan het wandelen.




Deze eend zat rustig op de weg.

Ik liep verder door de wijk.

Langst het fietspad kwam ik weer op de hoofdweg uit.


Ik liep een straatje in maar dat liep dood. Wel kon ik even naar de omgeving kijken.

En enkele foto's maken.


Ook dit is een apart huis.




Soms liep ik een straat in om even later weer rechts en rechts te gaan en uiteindelijk toch weer op een hoofdweg uit te komen.



Het was een lekker wandelweertje zelfs iets te warm met een jas aan.



Als snel liep ik iets buiten de wijk.


Richting een watertje.
Waar deze kraai zat.


Het was een stuk waar ik eigenlijk nog nooit had gewandeld.

Uiteraard moesten deze eenden ook op de foto.




Nu liep ik weer achter de wijk door.



En ik maakte nog wat foto's van het vijvertje.




Even duiken.

Daarna liep ik weer richting mijn auto.

Een mooie tocht.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten