donderdag 16 april 2020

Rondje omgeving Ziekenhuis 2 16 april 2020 (8,2 km)


Na een korte werkweek vanwege de Pasen besloot ik vandaag het rondje in de ongeving van het ziekenhuis opnieuw te proberen. 
Eerder deze week riep de natuur en was ik genoodzaakt terug te keren naar huis.



Ik liep dus weer via de rotonde richting het viaduct om in de buurt van het ziekenhuis te komen.





Bij de bushalte zag ik dit pamflet. ZORGVERLENERS BEDANKT 

Bij het ziekenhuis zag ik de dokter die beschermingsmateriaal bij zich had.


Nadat ik het ziekenhuis was gepasseerd liep ik richting de Fuis (Vijhuizenberg)
Ondertussen zag ik de banner HartvoorRoosendaal.nl.


Ik stak het spoor over en kwam bij de Vijfhuizenberg aan.


Ik liep nu richting het centrum.



En maakte nog een klein extra lusje door het begin van de Kroeven een wijk in Roosendaal.


De TV-toren was boven de huizen te zien.


Daarna echt richting het centrum.
Waar ik deze vogel zag.


Ik liep over de Nieuwe Markt ...
... langst deze fonteinen ...

... richting de Passage.



Daarna nog een paar foto's maken in de omgeving van de Oude Markt.


Het Emile van Loonpark werd ook weer even bezocht. 
Omdat het lekker weer was besloot ik er nog een stukje aan vast te plakken.




Ik besloot over de Passerelle richting huis te wandelen.
De laatste weken heb ik al meer over de Passerelle gewandeld dan eerder.


Vandaag besloot ik de lift te nemen en kon nog een foto maken van een station waar net een trein was gearriveerd.



Op de Passerelle maakte ik nog wat foto's.




En na de Passerelle besloot ik nog een extra stukje oe te voegen. 


Ik zag wederom mensen trainen.

Ik besloot richting het Kellebeekcollege te wandelen en zag deze mooie huizen.



Kandij fabriek.




Daarna kwam ik aan bij de nieuwe haven.


Hier maakte ik nog enkele foto's.


Daarna besloot ik echt naar huis te wandelen. Weer ruim 8 kilometer gewandeld.


Na ongeveer 1,5 uur kwam ik weer thuis aan.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten