zondag 5 april 2020

Rondje Landerijen 5 april 2020 (4,7 km)


Omdat de georganiseerde tochten voorlopig zijn afgelast en we toch een wandeling mogen maken wil ik toch steeds wat foto's delen op deze weblog. Vandaag heb ik als eerste een rondje Landerijen gewandeld.
Nadat gisterenavond 21.00u kaarsen werden aangestoken voor de Corona patiënten en slachtoffers besloot ik vandaag naar de Landerijen (een vrij nieuwe wijk in Roosendaal) om daar te gaan wandelen.

Ik zette mijn auto in de E-dijken en stak over richting de Lnaderijen.


Het was weer eens een andere omgeving nadat ik al diverse keren bij mij in de buurt had gewandeld.




En het was zeker met het mooie weer een hele mooie ongeving om te wandelen.


In deze wijk staan veel mooie huizen.


Op een bepaald moment hoorde ik een vliegtuig en keek omhoog.
De zorg werd bedankt voor het vele werk wat ze deze periode moeten doen.

Daarna liep ik verder door de Landerijen.


Om weer een aantal mooie foto's te maken van de omgeving.




Echt een mooie wijk waar eigenlijk maar weinig  georganiseerde wandeltochten langslopen. Soms kom je er een beetje langst tijdens het Rondje Roosendaal van THOR.


Ondertussen maakte ik nog wat foto's van de wijk met de mooie huizen



Daarna vervolgde ik mijn tocht langst de Dijken.


En liep richting het winkelcentrum.


Omdat het zondag was waren de meeste winkels gesloten.


Ik kwam in de buurt van de C-dijken.

En besloot weer richting mijn auto te wandelen.
En zag deze Ambulance staan
Ik dacht dat ik nog een stuk moest wandelen, maar ik zag mijn auto al staan. Ik besloot in de Donken nog een stuk te wandelen. Ik reed met mijn auto richting het bos en parkeerde mijn auto bij de Lodge.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten