donderdag 2 april 2020

Rondje Rosada 2 april 2020 (7,1 km)


Omdat de georganiseerde tochten voorlopig zijn afgelast en we toch een wandeling mogen maken wil ik toch steeds wat foto's delen op deze weblog. Vandaag heb ik een rondje Rosada gewandeld.
Vandaag wandelde ik via het Westrandpark richting Rosada.

En daar zag ik weer de zwaan en 'n eendje.




En ook deze haan was actief.





Al snel kwam ik in de buurt van Rosada, het Outlet centrum. Eerst nog even het viaduct onder door.

Ook Rosada was gesloten vanwege de Coronacrisis. Ik begrijp echter niet dat dit alleen in het Engels staat aangegeven We wonen nog steeds in Nederland (toch).


Daarna liep ik richting het Skydive centrum.

Ik wist dat hier een doorgang was waardoor je uiteindelijk richting de weg tussen Roosendaal en Kruisland liep.




Toen ik daar liep bleek dat het best nog wel een langer rondje zou gaan worden dan de afgelopen wandelingen.

Een ruim uitzicht met in de verte het steeds kleiner wordende Rosada.

Toen ik op de weg tussen Roosendaal en Kruisland aankwam, moest ik richting de Heirweg wandelen.



Ook dat was nog een kilometertje.


Via de Heirweg zou ik weer bij Rosada aankomen.


Wederom moest ik een bruggetje over.

Waar ik ook weer een aantal foto's heb gemaakt.

Toen ik weer langst Rosada was gewandeld ...
... kon ik het laatste stuk naar mijn huis inzetten.

De benzineprijs was hier al heel laag. Helaas mag er op dit moment niet in België worden getankt.
Je bespaart misschien een kleine €10,- maar door een boete van honderden euro's wordt het toch weer duur.

Even later kwam ik thuis aan. De afstand was ruim 7 kilometer.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten