zondag 5 april 2020

Rondje Donken 5 april 2020 (3,5 km)



Omdat de georganiseerde tochten voorlopig zijn afgelast en we toch een wandeling mogen maken wil ik toch steeds wat foto's delen op deze weblog. Vandaag heb ik als tweede een rondje Donken gewandeld.
Na mijn rondje in de Landerijen en een gedeelte van de dijken besloot ik mij auto bij de Logde (Eet- en drinkgelegenheid, die uiteraard ook gesloten was) om nog een tweede stukje te wandelen.
Ik liep al snel het bos uit om richting de Donken te wandelen.
En zag dit kruisbeeld. Even op de foto zetten in het begin van de goede week.


Ook de schapen met hun lammetjes waren aan het genieten van het mooie weer.


Ik liep verder richting het centrum De Lindenburg.





Ondertussen fotografeerde ik nog enkele lentebloemen.

De Rose Linde, het Inloophuis dat vanwege de crisis ook al weken is gesloten.

Daarna liep ik door het winkelcentrum Lindenburg.

Ik besloot weer langszaam riching mij auto terug te wandelen.



En kwam voorbij een aantal nieuw te bouwen huizen. Hier heeft vroeger een zwembad gestaan met een horecagelegenheid. ('t Zand)


Langzaam kwma het einde van deze tweede "korte" wandeling in zicht.

Ik kwam aan bij mijn auto. Samen met het rondje Landerijen had ik ruim 8 kilometer gewandeld.


Ik reed naar daarna naar huis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten