vrijdag 17 april 2020

Rondje richting woonboulevard 17 april 2020 (8,0 km)


Vandaag besloot ik naar mijn moeder te wandelen en te vragen of ze een stukje mee wilde wandelen.
Uiteraard op 1,5m vanwege de coronamaatregelen.




Ik liep dus zonder extra rondjes rechtstreeks naar mijn moeder.

Wel nog even een paar foto's gemaakt op de Kade.


Daarna het spoor over richting de Oude Markt.

Bij het Wapen van Roosendaal (stamkroeg) was een groet aan de vaste gasten op het troitoir geschreven.

Uiteraard is dit café ook dicht. Voorlopig tot 28 april.


Via de Molenstraat kwam ik bij mijn moeder aan.

Na wat gedronken te hebben liepen we richting de Woonboulevard.
Jumbo


Dit was een stuk van een kleine 2 kilometer.



Toen het viaduct in zicht kwam waren we bijna bij de Woonboulevard.




Even kijken bij de Blokker en de Action. We konden echter niet vinden wat we zochten.


Dus liepen mijn moeder en ik weer terug.



Omdat we niet hetzelfde stuk terug wilden wandelen, liepen we langst een parallelstraat. (Bredasebaan)



We kwamen voorbij een ander gebouw van het Kellebeekcollege.


Black Horse waar in 2014 de reünie Goudenkruisdragers Vierdaagse werd gehouden.
Bij de Black Horse stond een beer voor het raam.
Toen mijn moeder bijna thuis was, liep ik weer verder.

Ik keek nog even in de kapel in de Brugstraat.



Even later liep ik langst het station.

Hier hingen ook diverse vlaggen. Met zaken betreffende corona.

Ik besloot over de Passerelle te wandelen.

Zo was ik ook weer snel thuis.





Zoals eerder waren er weer personen aan het trainen. De sportscholen zijn namelijk ook dicht.


Ik liep de brug over en kwam weer in de Westrand uit.



Ik was weer bijna thuis.

Nog even langst Polleke wandelen.
Daarna kwam ik thuis aan. Weer 8 kilometer op de teller.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten