maandag 13 april 2020

Rondje omgeving Ziekenhuis 13 april 2020 (3,8 km)


Op Tweede Paasdag besloot ik nog een wandeling te maken.
Ik wilde rond het ziekenhuis gaan wandelen.



 
Ik liep richting de Wouwseweg (die gedeeltelijk was opgebroken.)


Daarna via speeltuin de Kade richting dit viaduct.
Ik zag dit bord waar al het personeel van Bravis werden bedankt.

Ik liep langst een aantal nieuwe gebouwen waar vroeger het Mill Hill gebouw stond.

Daarna wilde ik rond het ziekenhuis gaan wandelen en verder kijken hoe ik de route zou vervolgen.

Er kwam echter een kink in de kabel. De natuur gaf een belletje en ik moest naar het toilet.

Daarom besloot ik naar huis te wandelen.

Ik stak de rotonde bij de Kade weer over.

Al snel was ik thuis. Binnenkort maar een herkansing.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten