zondag 19 april 2020

Rondje Kapelberg 19 april 2020 (11,4 km)


Vandaag besloot ik een rondje te wandelen richting de Kapelberg en daarna via de Gastelseweg weer richting het centrum van Roosendaal. Omdat ik pas eind november zag dat ik bij deze wandeling geen verhaal heb geschreven hou ik het bij de foto's met soms een opmerking over de foto eronder.






Kubus





Langst de Vliet







TV toren op de achtergrond













Autodealers








Eendjes
Kapelberg

Eerste smart
Tweede smart
Drede smart
Vierde smart
Vijfde smart
Zesde smart
Zevende smart
Kaarsje aangestoken.
Zwarte madonna





Spoor over dat nog nooit is gebruikt.






Gastelseweg






Spoorstraat
Oude RedBand fabriek


Geboortehuis


Burgemeester Coenenpark







Norbertuscollege, mijn oude middelbare school






Oude Markt

Nachtclub De Cleyne Cat











Rotonde Kade





Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten