maandag 26 juni 2017

Rillandse Scheldetochten 18 juni 2016 (10,7 km)


Vandaag was er een keuze tussen drie tochten:
  • Suikermars Dinteloord (maar dan werd exact om 10 uur gestart)
  • Kennedymars Rijsbergen
  • Rillandse Scheldetocht.
Mijn broer en ik kozen voor Rilland. Mijn broer moest echter eerst nog even naar de garage, dus ik reed achter hem aan. Daarna reden we richting Rilland. mHet weer zag er alleen niet echt goed uit. Later zou het wel droog worden volgens buienradar.
En inderdaad was het goed aan het regenen in het begin. We schreven ons in en deden een poncho aan.

De foto's laten nog een donkere lucht zien.




 Maar langzaam ging het minder regenen en kon er meer worden genoten van de omgeving.

Na een rondje kwamen we weer in Rilland aan.

 De splitsing was op de grond gescheven. Wij moesten richting de stationbuurt

Het viaduct onderdoor, boven reden de auto's over de A58.


 Bij het oversteken van de overgang zagen we station Rilland Bath.


 Daarna ging de tocht verder langs onder andere schapen.





Het was een relatief lang stuk en ik dacht dat we steeds verder van Rilland afliepen. Maar uiteraard was dat niet zo.

Na ruim 8 kilometer was er een rustpunt. Hier nam ik een broodje kroket wat al heel snel werd geserveerd door een meisje dat er hielp. Ook dronken we wat.

 Na even te hebben gerust (ik had energie genoeg om verder te gaan, gaat dus ook steeds beter) liepen we verder.



 Al snel zag ik dat we Rilland al weer waren genaderd.


 We liepen nu over de A58 en het spoor.




Het bordje Rilland kwam al snel in zicht.


Nog een paar straten en we konden ons weer afmelden.
 Het grootste gedeelte was het gelukkig droog gebleven. We hebben ons afgemeld en dronken nog wat. Daarna weer naar huis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten