dinsdag 27 juni 2017

Vrijdag 22 juli 2016 (De dag van Cuijk)

Ereronde Dag 4

Toen ik wakker was en het ontbijt had genuttigd reed ik richting Nijmegen met de auto.

Aanmoediging van Danique, Dylan en Melvin  
Omdat ik vroeg was kon ik nog een parkeergelegenheid vinden, al moest ik wel even zoeken. Daarna richting het station en met de trein naar Cuijk.












In tegenstelling tot de andere dagen was het weer wat minder. Ik besloot richting de brug te wandelen en wat foto's en filmpjes te maken van de eerste wandelaars die door Cuijk kwamen.









Ik hoorde ook dat de koning aan de overkant was. Hij zou zo later bleek en stukje meelopen richting de brug. Omdat het begon te regenen, wat overigens voorspeld was heb ik even geschuild in de buurt van de brug.

Het begon ondertussen te regenen. Gelukkig kon er in de buurt van de brug worden geschuild.




















Doorkomst Cuijk 1  

Het blijft slecht weer.  



Doorkomst Cuijk 2 






















T-shirts 100ste Vierdaagse 






Even wachten tot mijn moeder met vriendin in Cuijk arriveerde. En zelf nog foto's maken in de straat waar de 40 kilometer langst kwam.


Doorkomst Cuijk 3 (40 kilometer route)









Doorkomst Cuijk 4 (55/50 kilometerroute)


Toen richting het cafeetje waar we ieder jaar toen we nog 50 kilometer moesten wandelen even een rust namen. En foto's maken van de 55 en 50 kilometer wandelaars. Niet te lang natuurlijk want mijn broer zou rond 12 uur arriveren.  






























































































Doorkomst Cuijk 5 (40 kilometer route) 







Doorkomst Cuijk 6 (40 kilometer route) 



























































En inderdaad kwam hij al snel aan.

Even foto's gemaakt, de regenponcho aan en meewandelen richting Nijmegen. 



Doorkomst Cuijk 7 (Zelf meegelopen)





De brug bij Cuijk oversteken 




Al was die poncho niet nodig geweest. Die werd dan ook snel naar de brug uitgedaan. 




Richting Mook
Het heeft ook niet meer geregend. Ik kon mijn broer redelijk bijhouden, zeker omdat hij er al bijna vier dagen op had zitten.









Op naar Molenhoek en Malden



















De koning?
Na een uurtje kwamen we bij de verzorgingspost van de wandelbond aan. Ik mocht daar natuurlijk nu niet op, dus ik wachtte even buiten. Lekker genieten van wandelaars die voorbij liepen.  
















































Nog even een Free Hug bij Kristen in ontvangst nemen.  






Wat een schoenen.










Doorkomst Malden 1




Doorkomst Malden 2




Het volgende stukje liep richting de verzorging van de Goudenkruisdragers. Daar ging ik wel mee naar binnen. Ik was eigenlijk al een beetje uitgenodigd. Wat drinken en verhalen aanhoren. Nog een kilometer of acht richting de finish. De via Gladiola kwam in zicht.




En ook de dames die ieder jaar dansend op een podium midden op de weg staan om de helden te feliciteren.













Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten