maandag 26 juni 2017

Gertrudistocht 19 maart 2016 Buitenroute (5,8 km)

Buitenroute
Na een klein half uurtje te hebben gerust besloot ik de buitenroute te gaan wandelen.
Deze route was ongeveer één kilometer langer dan de stadsroute.
Als ik eerder geweten had dat bij de stadsroute al snel een splitsing zou komen had ik deze route als eerste gewandeld.
Als het dan moeizaam zou gaan had ik toch één kilometers meer gewandeld.






De route liep richting het spoor en het Essent gebouw.
Daarna snel de A4 onderdoor om in bosrijk gebied te komen.

Het liep goed, zelfs had ik het idee dat ik me beter voelde dan tijdens de stadsroute. Misschien toch een psychologische grens gepasseerd.

Al snel kwam de splitsing en daaraan liep ik een stukje langs de Brabantse wal. 


Mooi gebied.


De route was goed aangegeven met pijlen. Alleen moest soms even goed worden gekeken waar de pijl was opgehangen.

Even later weer een stukje langs het spoor.

Bij de overgang moest weer even worden gewacht op de trein. 







Na weer een stukje te hebben gewandeld kwam Bergen op Zoom weer in zicht.
Toen we de A4 weer onderdoor gingen zagen we iemand rommel opruimen in het kader van Supporter van Schoon.


Nog een klein stukje en de finish kwam weer in zicht.



Mijn broer belde net op het moment op dat ik voor de ingang bij de finish stond.
Hij was ook weer bijna binnen.

Toen ik even wat drinken had gehaald en een broodje kwam hij inderdaad binnen. Hoefde ik ook niet lang meer te wachten om naar huis te gaan. Zoals het vandaag ging zou ik in Geldermalsen over één maand wel 15 kilometer aandurven. Mijn broer loop dan 25 kilometer. Dat betekent dus zeker 1,5 uur extra tijd en daar zijn ook veel mogelijkheden om te rusten.
Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten