dinsdag 27 juni 2017

Dinsdag 19 juli 2016 (De dag van Elst)

Start Ereronde
Ereronde Dag 1
Startschot 100ste Vierdaagse
Start 100ste Vierdaagse
De route door Elst
Vandaag moest ik werken dus kon soms even kijken waar mijn broer zat.





De foto's zijn grotendeels van mijn broer aangevuld met foto's van internet. Mijn broer had de vroege start en was daarom ook op tijd binnen.


Even maar niet parkeren.
Elst

Gelukkig maar want het was een warme dag.




Ook de Fee Hugs moest ik dit jaar weer missen. (Behalve de laatste dag dan)

De lange dijk met uitzicht op de Oversteek


Men mocht zelfs een half uur later binnenkomen.


Ook waren er 25 wandelaars die in het kader van de 100ste Vierdaagse een ereronde gingen lopen. Iedere dag zal dat gebeuren, de start was steeds voor de uiteindelijke dag. Dus maandag waren deze wandelaars reeds van start gegaan om rond 4 uur weer aan te sluiten bij de uiteindelijke dag. Dinsdagavond, woensdagavond en donderdagavond volgen dan steeds we andere wandelaars om zo op 100 uit te komen. Rond half acht belde ik mijn broer op, het was goed gegaan. De eerste dag zat er voor hem op.




Er zijn vandaag 1.206 uitvallers.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten