dinsdag 27 juni 2017

Kommetje Snerttocht 10 december 2016 (7,5 km)

Vandaag hebben mijn broer en ik de Kommetje Snerttocht in Sint Maartensdijk gewandeld.
Omdat mijn broer wat last van de knie had wilden we 10 kilometer wandelen.
Helaas was deze afstand niet aanwezig. Wel de 7,5 km en 15 km. We kozen dus maar voor de 7,5 km. Alhoewel hadden we ook de kleine ronde van de 25 kunnen wandelen want die was ongeveer 10 kilometer. Dan kwam deze afstand weer terug bij Hotel de Kom.

We vertrokken in een wat heiige omgeving. De zon wilde niet echt doorbreken. We liepen Sint Maartensdijk uit. Het werd nog wat heiiger.


Wel zagen we de blikvanger.

Het bleef heiig.

We liepen dus goed. 




Uiteindelijk liepen we op de 7,5 km richting de rust bij SMAEK.

Hier hadden we al meer gezeten.
Bij Smaek werd ons gratis warme chocomel aangeboden.

We besloten ondanks de korte afstand toch even te zitten.

Na de rust liepen we richting de Oosterschelde.


Hier was het helemaal heiig. Wat weer enkele mooie foto's opleverde.  




Na een trapje te zijn afgelopen liepen we over een stuk gras weer richting Sint Maartensdijk.
We zagen ook het witte huis, maar dit was niet die uit Washington.






Op een bepaald moment werd het weer verhard. 
Sint Maartensdijk werd bereikt en we zagen ook de kerk in de mist.
Kerk in de mist


Op de markt aangekomen liepen we richting Hotel de Kom.



Daar moesten we ons afmelden en kon ik genieten van een kommetje Snert. Daarna reden we weer richting Roosendaal. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten