dinsdag 27 juni 2017

Woensdag 20 juli 2016 (De dag van Wijchen)

Ereronde Dag 2
Druten 2016
Mijn tweede werkdag en de dag van Wijchen en eigenlijk ook een beetje van Druten. Vandaag weer een aantal foto's van mijn broer en enkele foto's van internet.



Druten heeft al zeker tien jaar gelobbyd om de 100ste Vierdaagse nog eenmaal door het dorp te leiden.


Dit had wel als gevolg dat de 55 km bijna 30 kilometer 'alleen' liepen.

En later hoorde ik ook dat in het stuk na Druten weinig tot geen drinkmogelijkheden waren.









En het was ook vandaag warm. Daarom mocht men ook vandaag een half uur later binnen komen. Het was vandaag ook de roze woensdag. Een feest. Dat was vroeger wel eens anders.

Tijdens de Vierdaagse week zijn in de jaren 70 homo's in elkaar geslagen. En laten we eerlijk zijn, tegenwoordig wordt het ook zeker nog niet door iedereen geaccepteerd. Rond half acht belde ik mijn broer, hij was deze dag ook goed doorgekomen.

Er zijn vandaag 2.050 uitvallers



Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten