dinsdag 27 juni 2017

Donderdag 21 juli 2016 (De dag van Groesbeek)


Mijn derde en laatste werkdag.

Aanmoedigingen voor mijn broer



De dag van Groesbeek. Ik had aan mijn broer gevraagd of Ad Fens (die zelf jarenlang meeliep en nu in Groesbeek bij de Oude Molen zit) er ook dit jaar weer zat. En dat was gelukkig zo.


Toen hij zelf nog liep zagen we hem regelmatig, maar tegenwoordig niet meer. En gelukkig zat hij er.
De Zevenheuvelen moesten worden getrotseerd. Mijn broer had vandaag de vroege start en kwam daarom ook weer ruim op tijd binnen.





Uiteraard moest mijn broer nog even op de foto.
Ondertussen was het half vijf geworden en werd het gebouw in Terneuzen waar ik werk afgesloten. Na mijn werk reed ik gelijk naar Beek.
Zodoende kon ik vrijdag snel in Cuijk zijn. En een stuk meelopen. Ja het bloed kruipt ... Het was een ritje van 3 uur met een korte rust bij De Lucht.




 
In Beek kocht ik voordat ik naar het gastadres reed een frietje met gehaktbal. Het half acht belletje naar mijn broer was dan ook in Beek. Rond kwart voor acht kwam ik aan en konden we bijpraten. En mijn frietje opeten natuurlijk. Daarna nog even naar Vierdaagse programma's gekeken. En snel gaan slapen.
Er zijn vandaag 914 wandelaars uitgevallen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten