zondag 25 juni 2017

Nieuwjaarstocht THOR 1-1-2014 (5,5 km)


Na oudjaar met de gebruikelijke lunch bij De Oude Mart in Roosendaal ...

 ... en het oud en nieuw vieren bij mijn moeder was er weer genoeg reden om wat kilootjes kwijt te raken in het nieuwe jaar.   


 En dat kon al bij de Nieuwjaarstocht. De in 1998 ontstane traditie. Steeds op de eerste dag van het jaar bij THOR Roosendaal de nieuwjaarstocht wandelen. 

 
 

Slechts 5,5 kilometer (er zijn ook afstanden van 8 en 10 kilometer, die zelfs zijn te combineren tot maximaal 23,5 kilometer) want later moet er met familie nieuwjaar worden gevierd.  
Dit jaar was het bij mij, dus ik hoefde de deur niet meer uit. Rond half elf liep ik bij het THOR honk de bossen in. Dat was zoals de laatste jaren gebruikelijk maar voor een klein gedeelte.   
Na een kleine kilometer liepen we op verhard terrein richting de Dijken, een wijk in Roosendaal. Het regende niet, maar het was wel grijs weer.  
 Daarna liepen we weer Visdonk.

Na een paar kilometer kwamen we langs het Gedenkbos, waarvan ik weer een filmpje heb gemaakt.   
 
Filmpje Gedenkbos
Na een uurtje kwam de finish in zicht. De eerste tocht van het jaar zat er weer op. Nog even een chocomelk drinken van de aangeboden consumptiebonnen en daarna richting huis. Om later in de middag de familie te ontvangen om nieuwjaar te wensen. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten