maandag 26 juni 2017

Beste wensen 2016

2015 is een jaar dat ik snel achter me wil laten. In juni is endeldarmkanker geconstateerd, waardoor het aantal wandelingen vanaf dat moment tot een minimum is beperkt.

Na de operatie op 10 juli was ik weer redelijk vlug hersteld. Ik ben zelfs nog 3 dagen naar de Vierdaagse gaan kijken en heb zelfs 200m (stukje Oude Molen Groesbeek richting Zevenheuvelenweg) meegelopen. Helaas bleek op de eerste dag van de Vierdaagse bij de uitslag dat er nog in 4 van de 17 lymfeklieren iets was gevonden. Dat betekende dus 8 chemo's waarvan ik op 5 januari 2016 de laatste hoop te krijgen. Dit zorgde o.a. voor erge vermoeidheidsverschijnselen.
Ik hoop op 1 januari 2016 in ieder geval de nieuwjaarstocht van THOR te gaan wandelen, om zo een nieuwe start te maken voor 2016.
Vorig jaar lag er nog sneeuw, de kans hierop zal 1-1-2016 is erg klein zijn.
De Vierdaagse zal ik niet lopen. Wel jammer omdat het de honderste is. Maar ik wil eerst van de vermoeidheid af en dan wat eendaagse tochten gaan lopen.
Daarbij denk ik aan de Bloesemtocht, de Airborne tocht en de Dam tot Dam loop. De laatste twee heb ik in 2015 ook af moeten zeggen.
Maar genoeg over 2015, ik wil positief starten in 2016 en hoop zeker vanaf februari/maart weer meer wandelingen te kunnen maken. Langzaam opbouwen en niet teveel forceren.
Rest me als laatste iedereen nog een gezond 2016 te wensen met veel wandelplezier. Want wij zijn een voor allen en allen zijn wij een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten