maandag 26 juni 2017

Nieuwjaarstocht THOR 1-1-2016 (5,8 km)


Route (Met dank aan John Kouters)

Nadat ik op oudejaarsdag dit vervelende jaar heb afgesloten met onze jaarlijkse lunch en het vieren van Oud en Nieuw wilde ik absoluut op nieuwjaarsdag proberen de nieuwjaarsloop van THOR te wandelen.
Een nieuw jaar betekende voor mijn een nieuw begin maken. Dinsdag 5 januari zou ik aan mijn laatste chemo cyclus beginnen. Dit bleek achteraf alleen maar tabletten te worden en geen infuus.


Dit omdat mijn tenen erg koud bleven en het met een infuus wel eens chronisch zou kunnen worden.



Rond half elf was ook mijn broer aanwezig voor de tocht. Een tocht die dit jaar anders was, minder door het bos en meer de wijk in.





Alleen was er een stuk van 1 kilometer langs het water, wat iets moeilijker liep.







Nog steeds langs het water.
Maar de afwisseling is wel goed, dan kom je nog eens ergens anders. Nu liepen we richting de Dijken, een wijk in Roosendaal.
We tikten nog even de A-dijk aan om weer terug te weer terug te wandelen naar het THOR-honk.
Nog 2,8 km te gaan, we waren net over de helft.
Op zichzelf ging het goed, maar ik merkte wel dat mijn conditie achteruit was gegaan. Dus dit jaar maar niet te grote tochten wandelen en de conditie langzaam weer op gaan bouwen.






Na een uurtje en 20 minuten waren we weer terug.
Nog even een chocomel drinken. En daarna douchen thuis om later bij mijn moeder verder nieuwjaar te vinden.
Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten