maandag 26 juni 2017

Wandeltocht Hart van Brabant 14 februari 2016 (5,0 km)

Na 2 jaar liep ik weer eens in Tilburg.
Vorig jaar was het er niet van gekomen. Al was ik dat wel van plan omdat ze ons in 2008 ook hadden gesteund tijdens de val van mijn moeder.
Omdat mijn broer op 13 februari al in Nijmegen had gewandeld, ging hij niet mee. De 20 kilometer die daar minimaal gewandeld moesten worden zou voor mij nog iets te ver.
Toen ik me had ingeschreven vertrok ik voor mijn 5 kilometer. Langs station Tilburg Universiteit (voor mij beter bekend als Tilburg West).


Het was een beetje regenachtig. Na een paar kilometer kwam ik in het bos, waar ik een bruggetje over moest.

In het bos was het een beetje drassig. Dat krijg je van de regen. Maar uiteindelijk viel het mee.







En even later kwam er weer een stuk verhard terrein door een wijk van Tilburg.
Nog een klein stukje verhard.

Om later weer op onverhard terrein te komen.
Herfsttafrelen in de winter.

 
Weer een stukje onverhard.


Uiteindelijk liep ik langs het spoor weer richting de finish.
Bijna bij de finish. de universiteitsgebouwen zijn weer te zien.




Wel nog even onder het viaduct door.
De afstand was iets langer dan 5,0 kilometer.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten