maandag 26 juni 2017

Landgoedloop Visdonk 8 november 2015 (5 km)

Route

Vandaag sinds lange tijd weer een georganiseerde wandeltocht. Ditmaal de Landgoedloop Visdonk.
 De start was bij het Thorhonk.


 Hier was ook de nieuwe atletiekbaan te zien. Tijdens de avondvierdaagse was men hier nog volop aan bezig.
De atletiekbaan had ik tijdens de wandelingen via de Rosé Linde al gezien, maar dan vanuit de andere kant. 
 Vanwege mijn gezondheid liep ik maar 5 kilometer. Eind januari 2016 hoop ik weer langere tochten te gaan wandelen.
In het begin liep ik een klein stukje fout, maar omdat ik het gebied ken had ik dat al vlug in de gaten.
Ik moet zeggen dat zo alleen lopen niet meeviel. Zeker niet om tempo te houden.
 Al vlug kwam de afslag.

 Het was wel lekker weer om te wandelen in deze herfstachtige omgeving.





Helaas weinig 'mooie' paddestoelen gezien, al moet ik zeggen dat ik er niet echt op heb gelet. Maar hier toch een exemplaar.


Wel veel bladeren die van de bomen waren gevallen, dus opletten dat het niet te glad werd. Bij het T-huis (helaas geen foto) heb ik even wat gedronken en gegeten. Uiteindelijk bleek het een rust van ongeveer 30 minuten te zijn geworden.

 Schaduw.
 Daarna richting de finish nog een ruime kilometer te gaan.

 We liepen wel op een andere manier richting het THOR-honk.


 Waardoor we eerder aankwamen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten