maandag 26 juni 2017

Dinsdag 21 juli 2015 (De Dag van Elst en de uitslag)

 


 
Om 4.00u is het startschot gegeven voor de Vierdaagse.  
Zelf schrok ik om kwart over zes wakker en besefte dat mijn broer al bijna 2 uur onderweg was. Dus maar even een bemoedigend SMSje gestuurd. 
 
Omdat ik zelf dus niet mee kon doen en ook niet aanwezig kon zijn heb ik van de eerste dag een aantal foto's van het internet gehaald. Diverse Vierdaagsefeitjes zal ik in een aparte weblog zetten. 
 

 

Vandaag was het overigens ook de uitslag van de operatie. Helaas was deze uitslag niet helemaal wat ik er van verwacht/gehoopt had.
 
Ondertussen was mijn broer de Waalbrug gepasseerd en was hij om tien voor vier binnen.
Ook mijn broer is de eerste dag doorgekomen. Nog 3 dagen te gaan.
 
En nu allemaal lekker gaan eten en rusten voor Dag 2. See you in Wijchen. 
Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten