donderdag 22 juni 2017

Maandag 18 juli 2011 (Aankomst)


Het was weer bijna zover. De Vierdaagse zou morgen beginnen en rond tien uur reed ik samen met mijn broer naar het gastadres in Beek. Rond 12 uur waren we aangekomen.
Na een uurtje reden we richting de Wedren. Ik moest nog even zoeken waar de mesnen van NijmegenWandelt stonden. Ik zou dit jaar namelijk verslaggever zijn van deze website. 
Na even te hebben gezocht kon ik me voorstellen en mijn shirt in ontvangst nemen. Daarna de gebruikelijke handelingen, melden, blarenpas ophalen en even in de stad kijken voor o.a. een paraplu (er was VEEL regen voorspeld) en de blarenprikkers bij Erica. 
 De sfeer in de stad zat er al goed in, er was muziek op diverse plaatsen. 


Toen reden we terug richting Beek. En 's avonds reden we weer (zoals ieder jaar) richting de Oude Molen in Groesbeek. Even een goede basis leggen voor de eerste dag. 
We zagen Ad Fens nog die dit jaar ook voor een lustrum liep (25x). Daarna reden we weer terug naar Beek. Rond 10 uur gaan liggen om toch nog enkele uren te slapen. Om half drie zou de wekker weer gaan. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
CoolFronsenhttps://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten