zondag 4 juni 2017

Wie ben ik

Ik ben Tiny Kouters en hoop in 2007 voor de 11de maal de Vierdaagse van Nijmegen uit te lopen.
Hieronder zie je mijn foto gemaakt tijdens de 1ste (en laatste)wandeldag  van de Vierdaagse 2006. (Zoals bekend is de Vierdaagse van 2006 na 1 dag afgelast.)  
  
In 2005 heb ik mijn 10de Vierdaagse gelopen voor KWF Kankerbestrijding. Daar heb ik toen €573,96 voor opgehaald.
Ieder jaar zullen diverse lopers wandelen voor KWF Kankerbestrijding.
Maar ook buiten de Vierdaagse worden wandelinitatieven genomen t.b.v. KWF Kankerbestrijding. Deze acties staan op de site van KWF Kankerbestrijding.
Op één van de acties wil ik even wijzen.
Het betreft Sunny die op 11 augustus 2006 één 100 km tocht in Bornem (België) heeft gelopen voor KWF Kankerbestrijding.
Door diverse sponsoren te zoeken en paarse veters te verkopen heeft ze een bedrag opgehaald van ruim €15.000.
Meer informatie? Klik dan op www.sunnywalks.nl.
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten