woensdag 14 juni 2017

‘In toekomst meer kijken naar wat wandelaar wil’

"Ik draai al sinds 1999 mee, dus ik ben nauw betrokken bij de lijn die we nu volgen. We hebben de laatste jaren ingezet op kwaliteit binnen Stichting De Vierdaagse en als ik volgend jaar marsleider ben, wil ik daar ook aan vasthouden en dat steviger inbedden".
 
Dat zegt Johan Willemstein, die volgend jaar de nieuwe marsleider van de Vierdaagse is.

"Ik heb het dan over openbare orde en veiligheid, de gezondheid van de wandelaar en communicatie, waar je dit jaar al een duidelijk resultaat van ziet. Maar wat me nou boeiend lijkt, en daar moet ik het in het najaar eens met de rest van het bestuur over hebben, is wat de klant er van vindt. Wat betaalt de wandelaar en wat krijgt hij ervoor terug? Hebben we bovendien wel eens aan ze gevraagd wat zij van ons willen? Voor zover ik weet niet, terwijl ik die kwaliteit graag zou verbeteren, zonder daarbij af te doen aan de prestatietocht trouwens. We gaan het ook niet aan 45.000 mensen vragen, maar moeten zoeken naar een gemene deler. Noem het maar een klanttevredenheidsonderzoek. Datzelfde geldt voor onze vrijwilligers, want ook die verwachten van ons een mate van kwaliteit. Ik wil ook graag laten onderzoeken wat moderne techniek ons in de toekomst bieden kan, want we zullen mee moeten in het digitale tijdperk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten