donderdag 22 juni 2017

Nieuwe wandelschoenen 23 maart 2011

Drie jaar geleden had ik mijn laatste paar wandelschoenen gekocht. Hoewel ze nog best goed lopen, was het hoog tijd een nieuw paar aan te schaffen. Omdat de oude schoenen erg waren afgesleten door het vele wandelen werd het zeker bij gladde ondergrond (zoals tijdens de Vijfdorpskernentocht in Hoogerheide) een probleem.
Enkele weken geleden had ik ook al een poging gedaan, maar toen kon ik nog niet de juiste schoen vinden.
Deze schoenen zijn daarom speciaal besteld. Ik was alleen bang dat ook dit model niet goed zou zitten.
Maar wat schetst mijn verbazing, ze zaten erg goed. Ik kon het zelf bijna niet geloven, zeker omdat ik 3 jaar geleden zeker 45 minuten bezig was geweest om de juiste keuze te maken. Bij de komende tochten zal ik zien of ze dan ook goed lopen, maar ik heb goede hoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten