donderdag 22 juni 2017

Woensdag 20 juli 2011 (Dag van Wijchen vervolg)

Lees hier het vervolg van de Dag van Wijchen. Met foto's van de aankomst in Nijmegen tijdens de Roze Woensdag,


Ik stuurde een SMS naar mijn broer dat ik ongeveer bij de laatste bocht richting de Wedren zou gaan staan op het moment dat hij langs zou komen. 







Het regende een beetje. 
Er werd reclame gemaakt voor Compeed. 



De kleur roze was veel te zien. 






De wandelaars waren net de Waalkade gepasseerd en liepen in de laatste kilometer. 







Iedereen werd aangemoedigd. 



De "lastigste" dag was bijna voorbij. 







En uiteraard was er ook voor de inwendige mens gezorgd. 






Zelf vanuit de balkons werd gekeken naar de wandelaars. 










Nog even wat drinken. 












Ook hier werd het langzaam drukker met wandelaars. 



Even SMSsen.  












Wandelaars aanmoedigen voor de laatste kilometer 







Mijn broer was ondertussen aangekomen in de Kanaalstraat. 





Dus nog een klein half uurtje wachten. 
Er kwamen nog veel wandelaars voorbij. 




Vaak kon er nog worden gelachten na 2 dagen wandelen. 







En uiteindelijk zag ik iets over half vier ook mijn broer langslopen. 



We spraken af op het station, ik kon een kortere weg nemen om toch niet zoveel mijn knie te belasten. (Kleine stukjes hadden ze bij de EHBO gezegd.) 


Op weg richting het station zag ik nog een aanrijding. Gelukkig alleen maar blikschade. 

We reden terug naar Beek. Ook bij het gastgezin werd het jammer gevonden dat ik was uitgevallen. Maar de keuze werd verstandig gevonden. 
Ik kon dus mijn sporttape van mijn voet halen. (Sorry Judith zo hebben we het niet geleerd, maar het werkt al jaren goed.) 

Vergeet mijn gastenboek niet:
CoolFronsenhttps://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten