maandag 12 juni 2017

Avondvierdaagse Roosendaal 4de dag 10 mei 2007 (10 km)

Vandaag de laatste dag. Het idee om weer eens een Vierdaagse uit te lopen deed ons goed. Omdat het tussen Goed en Bergen op Zoom erg stond te regenen toen ik van mijn werk terugkwam besloot ik met de auto te gaan. Ik belde mijn moeder op zodat we samen naar de start konden vertrekken. Mijn broer kwam weer met de fiets.
We waren erg vroeg en vertrokken al om 18.10u. Het was zelfs zo vroeg dat we slechts enkele wandelaars voor ons zagen lopen.
 
Waar de 2de en 3de dag langer waren (ongeveer 12 km) dan 10 km was deze dag duidelijk korter om zodoende allemaal ongeveer gelijktijdig aan te komen bij het defilé 
De tocht verliep wel rustig en uiteindelijk kwamen we toch weer tussen de 6 km lopers terecht. Maar deze wandelaars moeten zich voor het defilé opstellen bij hun school. Toen wij om 19.10u het defilé bereikten waren we dus weer bijna vooraan.
Waar we in Nijmegen wel een klaagden dat we te LAAT waren en de muziek steeds ophield als we langskwamen , waren we hier te VROEG en begon de muziek net te spelen. 
We zagen nog enkele kennisen en familie langs de route waar we nog een praatje mee hebben gemaakt. Maar om 19.40u bereikten we als één van de eerste de finish. Er is weer een Gouden (Moeder) en Zilveren (Broer) avondvierdaagseloper in ons midden.
  
Zelf liep ik voor de 18de keer.
Nog even iets gedronken en toen vlug weer naar huis om te gaan eten en uiteraard een lekkere douche in mijn nieuwe badkamer. (Sinds de meivakantie) 
 
We hebben alle knipjes.
Op naar de grotere afstanden, we moeten namelijk naar de 4*50km en dat is volgens de teller al over 67 dagen.
THOR BEDANKT VOOR DE GOEDE ORGANISATIE VAN DEZE AVONDVIERDAAGSE EN TOT VOLGEND JAAR.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten