maandag 26 juni 2017

Avondvierdaagse THOR 18 t/m 21 mei 2015 Dag 4 (10 km)


Vandaag de laatste dag van de avondvierdaagse van THOR in Roosendaal.
 De andere dagen heb ik alleen wat foto's geplaatst, vandaag een kort verslag.

Waar de avondvierdaagse begon met wat motregen, werd het weer later in de week een stuk beter. 

Vandaag een korte route en daarna het defilé vanaf de Zundertseweg. 

 Nog wel even de juiste afstand lopen, maar dit werd goed aangegeven. 



 Aan de foto's is duidelijk te zien dat het zonnetje aanwezig was.

  Filmpje opstellen voor het defilé.



 Ook waren diverse bandjes aanwezig. 

 Veel ballonnen waren er te zien.


  Filmpje richting de finish.


Rond kwart voor acht was ik binnen, mijn broer had me opgewacht. We dronken iets en gingen terug om naar het defilé van de scholen te kijken. 
Filmpje defilé scholen 1.
  Filmpje defilé scholen 2.


Mijn 24ste avondvierdaagse zat er op, volgend jaar weer een lustrum.

Vergeet mijn gastenboek niet:

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten