dinsdag 20 juni 2017

Brabantse loopdag Wiego 18 oktober 2009 (10 km)

Het was weer een maandje geleden dat ik voor de laatste maal had gewandeld. Dus het werd weer hoog tijd.
Mijn moeder , broer en ik besloten weer met een kleinere afstand te beginnen. Zodoende reden we naar Breda voor de Brabantse Loopdag. De start was bij atletiekvereniging "Sprint". Er was nog niet veel activiteit. Rond half tien zijn we gestart voor de 10 kilometer. 

De wandeling was voor 95% door de bossen. Gelukkig was het niet te drassig. Er was eigenlijk maar 'n klein stukje waar het lastig was om te wandelen

We genoten van het herfstaanzicht. 
We hebben zelfs kabouters gezien. 

En ook dit leuke "kleine" huisje moest op de foto. 
 Na 5 kilometer (volgens de routebeschrijving) was er een rustpost (al leek het wel langer dan 5 km). 
Hier hebben we wat gedronken, ik weet alleen niet meer wat. Misschien dat bovenstaande foto iets kan verduidelijken. :-) 

Daarna liepen we verder, het weer was best wel aangenaam. (Dat in tegenstelling tot de middag toen het toch heel  wat minder aangenaam was.)
Hier dan even het stukje wat wat minder begaanbaar was, maar het duurde gelukkig niet te lang.

 Paddenstoelen waren maar weinig te zien, dus deze maar vlug op de foto gezet. 


 We liepen door en we hadden steeds meer het idee dat de afstand langer was dan 10 kilometer. 

Maar rond 12.00u kwamen we toch bij de finish. Deze was bij de atletiekbaan, waar nu wel veel activiteit was. Op andere terreinen werd er hockey gespeeld. 


 En toen de auto zoeken, want ook op het parkeerterrein was het drukker geworden. 
Mijn broer bracht ons weer naar huis, op naar de volgende wandeling. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten