dinsdag 20 juni 2017

Herfsttocht "De Pin" 8 november 2009 (10,7 km)

Zondag 8 november stond de Herfsttocht van de Pin (Wouwse Plantage) op het programma. We hadden ook nog de keus uit een wandeling in Tilburg maar we besloten toch dichter bij huis te blijven. We moesten nog even langs Nispen om mijn nichtje die bij Oma had geslapen naar huis te brengen.
Vanuit Nispen wilden we binnendoor naar de Pin rijden maar we hadden al gelijk te maken met een omleiding. Uiteindelijk reden we op wegen die we wel een beetje kennen van de morgenstondtocht, maar we hadden geen idee of we wel goed reden. Tot we in de verte een aantal auto's zagen staan. we waren dus snel op de bestemming en waren ook nog goed gereden. 
We kozen voor de wandeling van 10 kilometer. Rustig beginnen voor de volgende Vierdaagse.  
Het was mooi herfstweer en mijn moeder, broer en ik genoten van de herfstgezichten. 


De eerste helft van de tocht liepen we vooral over verharde wegen. 

 Gelukkig geen regen ... 


 ... en we kwamen na een ruim uur aan het de rust "Trapke op". 
We bestelden wat te drinken. Ik kreeg een gescheurd briefje van 5 euro terug en vroeg of men geen ander briefje had. Nadat de barvrouw zei dat ze dat niet had vroeg ik om het briefje dan maar te wisselen in muntjes. Eigenlijk was ik daar helemaal niet zo geïrriteerd over maar over iets anders.

Mijn moeder maakte ook foto's met het toestel dat ze voor haar verjaardag had gekregen. Het toestel moest toch getest worden. 
Na de rust liepen we verder en genoten van de paddenstoelen en bladeren (alhoewel was het daardoor soms wel erg glad) 





 Heel mooi die herfstgezichten. 
Omdat het zonnig bleef verliep ook het tweede gedeelte erg vlot. 


We maakten nog een aantal foto's ... 



 ... zagen waar we de kerstbomen konden bestellen ... 

 ... en waren daarna snel weer bij de finish. 
Nadat we wat hadden gedronken gingen we weer richting Roosendaal. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten