woensdag 21 juni 2017

Nieuwjaarstocht THOR 1-1-2011 (5,5 km)

Nadat we op Oudjaarsdag onze tradionele lunch bij de Oude Markt hadden genuttigd …
... en s'avonds lekker hadden gegourmet ... 
... stond na het vuurwerk wat niet te zien was door de mist ... 
... op 1 januari de tradionele nieuwjaarswandeling van THOR weer op het programma. 
Deze tocht loop ik al ieder jaar sinds 1998 samen met mijn broer. Mijn moeder besloot niet mee te gaan, maar we hadden gezelschap gekregen van Ron Konijn. Hij was al aanwezig bij het Thorhonk. 
Gelukkig had het een beetje gedooid, zodat er niet zoveel gladde stukken meer waren. Iets over half elf konden we vertrekken. 
En er was al meteen een verrassing. We moesten namelijk bij het verlaten van Vierhoeven niet linksaf, maar rechtsaf. De route was veranderd, wat natuurlijk wel leuk was.  
Zodoende liepen we richting de dijken. 



Hoewel we natuurlijk wel in de buurt van het bos bleven. 

Na een aantal kilometer liepen we dan toch door het bos ... 

... alleen op een andere manier. 
In het bos was de sneeuw ook al ver verdwenen. 
Op een bepaald moment liepen we door het gedenkbos ... 

... dat enkele jaren geleden is geopend.
Toen ik even bij het informatiebord keek gleed ik weer een beetje weg. Maar gelukkig viel ik nu niet. 

Het laatste stukje werd ingezet ... 

... en na een uurtje konden we ons afmelden, chocomel drinken en bekenden een gelukkig nieuwjaar wensen. 
Ook kwamen de eerste hardlopers al weer binnen.  
Laat dit het begin zijn van een succesvol (wandel)jaar. 


















Nieuwjaar

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

ALLERBESTE WENSEN VOOR 2011 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten