dinsdag 6 juni 2017

Reactie artikel BN De Stem

Mijn reactie op het artikel "Teleurstelling bij Roosendaalse wandelaars"
Zelf was ik heel teleurgesteld dat de Vierdaagse was afgelast maar dinsdagavond was ik zo misselijk geworden dat ik al grote twijfels had om woensdag te starten. Toen was mij nog niet bekend dat er 2 wandelaars waren overleden.

Ik heb 10 maal de Vierdaagse uitgelopen heb goed getraind maar had toch ook veel moeite met de warmte (en drukte) in Elst. Op de dijk ging het relatief goed maar ik heb het rustig aan gedaan. Mijn verslag zou vrijdag in de krant hebben gestaan, helaas heb ik mijn mobiel woensdag niet gehoord dus heb ik niet kunnen reageren voor het artikel hierboven.

Vandaar dat ik nu even op deze manier reageer op het artikel. Ik wil geen uitspraak doen of het nu verstandig is geweest de routes in te korten. Ik weet wel dat de situatie in 2003 volgens mij minder erg was. (Toen waren de routes wel ingekort.)

Volgend jaar wil ik toch weer meedoen.

Op http://tinykouters.blogse.nl kunt u meer lezen over mijn ervaringen.


Tiny Kouters - 20/07/06 - 23:05:58

Geen opmerkingen:

Een reactie posten