donderdag 22 juni 2017

Vrijdag 20 juli 2012 (Overwinning vieren bij Spijker)

Met een grote blaar onder mijn voet en op mijn hiel besloten we om bij Spijker de overwinning te vieren.
 Lekker voetenbadje 
 Niet zo'n lekkere blaar. 
Het was al lekker druk en er werd gedanst en polonaise gelopen. Wij besloten te gaan zitten en een welverdiend pilsje te bestellen. Ondertussen was er een zanger die verschillende liedjes ten gehore bracht.   
De pilsjes smaakten na de inspanning goed, de pijn van de blaren was op de terugweg redelijk verdoofd (en dat van 3 pilsjes). Maar voordat we terugliepen nam ik eerst nog een overheerlijke gehaktbal in de snackbar tegenover Hotel Spijker.  
Tijd om te gaan slapen. Alhoewel, nog even foto’s bekijken, SBS6 kijken. Zo werd het nog over twaalf voordat we echt gingen rusten. 

Rond half zes deed ik nog even de gordijnen dicht. Die waren de hele week open, maar ’s avonds viel je vanzelf in slaap en om 2.15u is het nog donker. Maar nu wilde ik nog wel even slapen. 
Maar zo rond een uur of acht stonden we toch maar op. Rustig alles inpakken, spullen in de auto en ontbijten. Daarna de rit naar huis. In Nijmegen werd ik nog even van mijn baan gedrukt door een bestuurder die op het laatste moment bedacht dat hij linksaf moest. Waardoor ik ook weer iemand moest afsnijden. Ja spiegeltje kijken en over de schouder is toch moeilijk. Net na de middag waren we weer thuis. Een geslaagde Vierdaagse dit jaar. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
CoolFronsenhttps://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten