maandag 19 juni 2017

Vrijdag 24 juli 2009 Overwinning vieren


 
 
Vrijdagavond moest natuurlijk een dubbele overwinning worden gevierd. Geslaagd voor mijn MBA-diploma en de Vierdaagse weer uitgelopen. Nog even heb ik gedacht om vanavond terug te rijden vanwege de problemen met het gastgezin, maar later dacht ik: Ik laat me de vrijdagavond toch niet afnemen. Daarom gingen we nog even met de bus richting het centrum van Nijmegen.
Bij het station was er een groep aan het dansen. Daar hebben we even gekeken. 


Daarna liepen we verder richting de stad. Mijn broer had zin in poffertjes en ik in friet. Nadat we dit gekocht hadden gingen we wat drinken in het begin van de stad. Verderop was het al erg druk op de terrassen. We vroegen of we erbij mochten komen zitten en dat mocht. De man zei zelfs, dat moet je niet vragen maar gewoon doen. Maar dat zijn we in Roosendaal niet zo gewend. 
 Het begon wel een beetje te regenen maar dat deerden ons niet meer. 
Het eerste rondje was voor mij, ik was geslaagd voor het MBA dus dat moest gevierd worden. Na een tijdje kwam de dansgroep precies voor het terras dansen waar wij zaten. Hoewel het wel leuk was, werd de doorgang helaas wel een beetje beperkt.



Ook werd het moeilijker voor de serveerster om ons te bereiken om bier te brengen of te bestellen. Maar uiteindelijk lukte het ons toch. Niet te laat (je bent toch wel een beetje moe na 4 dagen wandelen en vroeg opstaan) gingen we richting het gastgezin.

Deze Vierdaagse heeft €560,- opgebracht voor KWF Kankerbestrijding. Mijn moeder had €360,- gedoneerd met haar actie “Lopen voor zilver en KWF” en ik had €200,- gespaard gedurende het jaar. Toen we zaterdag vertrokken besloot ik om niet achter te blijven  ook nog maar €38,- te doneren aan het Centraal Justitieel Incasso Bureau. Ik reed namelijk op de Energieweg thv de gamma gecorrigeerd 57 km/h waar 50 km/h is toegestaan.



En uiteraard waren er thuis de bloemen. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
CoolFronsenhttps://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten