zondag 25 juni 2017

Wandelevenement Achtmaal 18 mei 2014 (6,8 km)

Vandaag besloten mijn moeder, mijn broer en ik een korte wandeling te maken tijdens het wandelevenement in Achtmaal.

Omdat ik dacht dat de start op een andere plaats was, moesten we even zoeken, maar omdat Achtmaal niet zo groot is hadden we het snel gevonden.

Nadat we ons hadden ingeschreven liepen we Achtmaal in en kwamen bij het militair museum (Timberwolves) waar we vorig jaar een tocht hadden gewandeld.  

Daarna liepen we al snel Achtmaal uit om in de omgeving een rondje te wandelen. 





Het was lekker weer warm maar net niet te warm.











Na een kilometer of vier was er een rust. Helaas was hier alleen soep te koop en geen drinken. En dat waren we vergeten mee te nemen.  
  
We gingen een minuut of vijf zitten.
 
 


Daarna liepen we verder. 
Het tweede gedeelte liep al snel langs een drassig pad.  
Omdat we op een familieafstand liepen, waren er ook ouders met wandelwagentjes en een bolderkar. Dat was soms een beetje moeilijk. En ook wij moesten de plassen ontwijken, waardoor het niet altijd even gemakkelijk liep.


Maar gelukkig kwam er weer een verharde weg en konden we weer richting Achtmaal lopen.



 

Na iets meer dan 1½ uur waren we binnen. We dronken nog wat en reden weer richting Roosendaal.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten