dinsdag 20 juni 2017

Winterserie Wiego 6 maart 2010 (15 km)

 
Vandaag weer richting Breda. Voor de 4de maal dit winterseizoen werd hier de winterserie van WIEGO gehouden. Alleen de eerste maal had ik niet meegedaan. Mijn broer liep ook mee, voor hem was het de 1ste van dit seizoen. Samen reden we met mijn auto richting Breda.

 Om 9.43u konden we starten. De tocht liep vandaag via de Ginnekenmarkt richting het Mastbos. 

 Het was in tegenstelling tot een maand geleden dit keer niet mistig. 
Mijn broer zag nog een auto van Rijschool Blom. Hij hoop daar binnenkort ook in te zitten,niet op de bestuurdersstoel, maar op de bijrijdersstoel.  


 We wandelden stevig door en ook een aantal fanatieke trimmers waren in het bos te vinden. 

We kwamen langs het terrein van sprint waar we eerder dit wandelseizoen al een tocht hadden gewandeld. 






 De tocht werd vervolgt richting Effen. 
 Ik zag nog net de TGV voorbij flitsen. 

 Effen werd bereikt en ook de kerk moest even op de foto worden gezet. 



 Effen werd ook weer snel verlaten en we staken de A16 over. 

 Om uiteindelijk weer in het Mastbos terecht te komen. 


 Na 10 van de 15 kilometer werd de rust bereikt. 
 Even een sanitaire stop maken en wat drinken.
 Om daarna de laatste 5 kilometer in te zetten. 

 Het zonnetje brak soms een beetje door. 


 We konden genieten van de mooie omgeving. 


De finish kwam in zicht ... 

 ... en we werden begroet door een handschoen. 

 Nog even langs dit paadje ... 
 ... waar we de kerk van Ginneken al zagen. 
 Hoewel carnaval al 3 weken voorbij is kwamen we toch ut Kielegat (Breda) ingelopen. 
 Nog even de Ginnekenmarkt over ...

... om na 3 uur en 17 minuten om 13.00u precies bij de finish te arriveren.  

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten