zaterdag 17 juni 2017

3de dag Avondvierdaagse THOR Roosendaal 21 mei 2008 (10 km)

Toen ik gisteren op mijn kilometerteller van mijn fiets keek zag ik dat ik naast de 10 km die ik iedere avond moest wandelen ook bijna 11,5 km op de fiets afleg. Ook deze derde avond koos ik er weer voor om onder ideale omstandigheden met de fiets naar de start te rijden. Ik had zelf mijn trui uitgelaten omdat het best warm was.
Overigens niet te warm om te wandelen. Het lukte ons vandaag wel om te starten in het 15 km vak. Zodoende konden we iets voor de grote groep blijven wat wel prettiger loop. We liepen nu richting het Zonneland. Uiteindelijk moesten we aan het eind van een bospad omdraaien (hier liep de 15 km nog een extra rondje richting België). Daarna liepen we uiteindelijk toch weer via het Rozeven , het theehuisje terug. De controles waren vandaag vrij laat en stonden evenals de 2de dag kort na elkaar. Ook hier deed ik weer mijn best om over een boomstronk te struikelen. Maar ook mijn broer deed een poging. We beseften dat dit natuurlijk wel meer is gebeurd maar na 10 februari (val moeder en breuk heup) letten we er gewoon meer op.
We kwamen nog wat achterblijvers van de 6 km tegen en zagen ook een meisje van 4 lopen. Helaas verpestte haar vader de triomf een beetje door te vertellen dat ze soms was gedragen. Maar ze deed al voor de 3de dag gewoon mee.
Rond half negen arriveerden we weer bij sportpark Vierhoeven waar we ons voor de 3de maal hebben afgemeld.
Nog 1 dag te gaan.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten