dinsdag 6 juni 2017

Avondvierdaagse 3de dag 17 mei 2006 (10 km)

Vandaag de 3de dag wandelen en de 1ste dag op de fiets naar de start. Deze keer liepen we via de Kalverstraat , Visdonkseweg naar het buitengebied van Roosendaal. Ook de camping Zonneland werd gepasseerd.
Vandaag waren de Sunny veters binnengekomen en ik heb ze direct gestrikt in mijn wandelschoenen. Later zal ik ook mijn tweede paar gaan strikken. Zo wordt er ook hier reclame gemaakt voor deze actie. (http://www.sunnywalks.nl/ voor meer informatie)
Waar ik gisteren vertelde dat de route iets korter was dan andere jaren was deze 3de dag langer dan normaal. We waren gestart om zes minuten voor half zeven (weer met de 15 km maar omdat dit er steeds meer gaan doen loop je niet meer echt alleen. Je kunt echter nog steeds rustig lopen.) We waren om acht minuten voor half negen terug en hebben deze route dus in 1 minuut minder gedaan dan de 2de tocht. Maar vandaag was er in het bos toch een stuk met mul zand. We denken dat de tocht van vandaag 11,5 tot 12 kilometer was. Morgen is het defilé dan is de route nog geen 9 kilometer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten