maandag 12 juni 2017

Avondvierdaagse Roosendaal 2de dag 8 mei 2007 (10 km)

 
De tweede dag van de avondvierdaagse is meestal de langste dag. Ondanks dat vorig jaar al bleek dat de afstand niet ruim 13 km meer was leert de ervaring dat we wel wat meer kilometers lopen dan de 10 waarvoor we zijn ingeschreven.
Omdat ik vandaag laat van mijn werk in Vlissingen kwam (ROC Zeeland) had ik al besloten om rechtstreeks naar mijn moeder te rijden en deze met de auto mee te nemen. Ik zou me daar omkleden. Mijn broer fietste gewoon naar de start want hij woont er niet zo ver vandaan.
Even voor 6 uur kwamen we aan op Vierhoeven (start) en we hadden dus nog wel even de tijd. Mijn broer kwam iets over zes aan. We stelde ons weer op bij de 15 km om zodoende weer wat rustiger te kunnen lopen. Voor alle zekerheid hadden we de regenjas meegenomen maar die hadden we maar heel even nodig. Wat regen betreft konden we niet klagen, tenminste niet tijdens de wandeling.
Toen we om 18.20u waren gestart liepen we richting de Rucphense heide. Dat is een heel mooi gebied tussen Roosendaal en Rucphen. Ondanks de regen van de laatste dagen waren de paden niet drassig.
Toen we het bos weer uitkwamen liepen we weer richting Roosendaal waar we aan de rand van een nieuwe wijk een grote tent zagen die op een circus leek. Maar er stond helemaal geen naam op en in de plaatselijke kranten/folders hebben we ook niets gelezen over een circus. We zullen het maar in de gaten houden.
Voordat we het wisten waren we om 20.25u weer terug bij de finish waar we weer moesten constateren dat we niets bij de loterij hadden gewonnen. Morgen dag 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten