woensdag 21 juni 2017

Lustrum, maar LUST ik wel RUM

Maandag 31 januari 7.45u ontving ik de onderstaande mail van de Centrale Administratie Vierdaagse:
Overzicht van uw inschrijving voor de 95ste Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen.
De volgende gegevens hebben wij op 31 januari 2011 van u ontvangen: 

Datum inschrijving
31 januari 2011

Inschrijfnummer
******

Naam
**** Kouters

Geboortedatum
** ********* ****

Geslacht
Man

Nationaliteit
Nederland

Adres
*************** **
**** ** **********

E-mailadres
********@*******.**

Telefoonnummer
**********

Mobiel nummer
**********

IML wandelaar

Lidnr. KNBLO-NL
******

Lidnr. NWB

Afstand
50 kilometer
Beloning 15
Certificaat Nee
Inschrijfgeld € 35,00, wordt d.m.v. eenmalige
machtiging geïncasseerd
van onderstaande rekening.
Rekening **********, t.n.v. 
**** Kouters, **********
Betalingskenmerk *****
Wij maken u er op attent, dat deze inschrijving is geaccepteerd onder de voorwaarde van betaling van het inschrijfgeld.
Circa vier weken na ontvangst van het inschrijfgeld ontvangt u van ons een bevestiging van uw inschrijving.
Wijzigingen in uw contactgegevens of inschrijving kunt u zelf aanbrengen via Mijn Vierdaagse op www.4daagse.nl.
Wijzigingen die u niet via Mijn Vierdaagse kunt uitvoeren, kunt u per e-mail kenbaar maken aan de
Centrale Administratie (administratie@4daagse.nl).
De inschrijving voor mijn weekje Nijmegen is dus weer voltooid.
15 Jaar Vierdaagse "'n Lustrum maar lust ik wel rum?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten