woensdag 21 juni 2017

Wintertocht THOR 29 januari 2011 (18,0 km)

Bijna een vast onderdeel van het wandelprogramma is de jaarlijkse wintertocht van THOR. Deze wandeling is eind januari. Vorig jaar schreef ik me pas in na de tocht, maar nu deed ik zoals het hoorde het gewoon voor de tocht. Vorig jaar dacht ik namelijk dat mijn broer me al had ingeschreven.
 Om 9 uur vertrokken we vanuit het THOR honk.
 We liepen door de bossen van Visdonk. 


Het was beter wandelweer dan vorig jaar. Toen was het erg glad in de bossen.

 Het had overigens wel gevroren zoals op de volgende foto's is te zien. 




 Ook dit paard had een "jasje" aan. 


 De wandeling ging verder over de Rucphense Heide 





Het liep op de meeste plaatsen goed, soms moest een beetje worden uitgekeken voor wat drassige stukken. 





De rust was bij De Posthoorn in Rucphen. 

 Na even wat te hebben gedronken liepen we daarna de laatste 7 kilometer richting Roosendaal. 

 Weer door de bossen in de omgeving van Rucphen. 



 Ook was het soms weer drassig. 

 En soms moest er even langs de zijkant worden gewandeld. 
 Dit is namelijk nog een klein laagje ijs. 
Soms wordt het bos HELAAS ook gezien als stortplaats. Je moet je rommel toch ergens kwijt zal er wel gedacht zijn
:-( 

 Roosendaal kwam weer in zicht. 

 En via de bossen van Visdonk ... 


... liepen we richting de finish. Drie uur en veertig minuten hadden we gedaan over 18 kilometer. En we kregen nog erwtensoep aangeboden van THOR. Daarna douchen en om 16.00u weer te gaan kijken bij de Cyclesensation. Dit werd georganiseerd door het Roparunteam van Doelbewust.  

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten